نوسازی زیرساخت‌های حیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر ضرورت نگهداری و نوسازی زیرساخت‌های این شرکت از جمله مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از پایانه نفتی خارک اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک شرکت فنی، عملیاتی و تخصصی و متولی انجام عملیات صادرات نفت خام و میعانات گازی باید آمادگی لازم را برای انجام مأموریت‌های محوله داشته باشد.

وی بر نگهداری و نوسازی زیرساخت‌ها از جمله مخازن ذخیره‌سازی، خطوط لوله و اسکله‌های صادراتی تأکید و عنوان کرد: این اهداف باید در دستور کار مستمر مدیران، رؤسای ستادی و رؤسای مناطق عملیاتی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: باید تلاش کنیم نقش خود را به‌عنوان مجموعه‌ای چابک، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذی‌نفعان کلیدی ایفا کنیم.

اسدروز در بازدید از روند تعمیرات مخزن ۱۵ پایانه نفتی خارک گفت: با توجه به خرابی و فرسودگی سیستم نشت‌بند مخزن ۱۵، اقدام‌های لازم برای تعمیر سیستم نشت‌بندی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به موجود بودن اسکاف‌باند مناسب در انبار اداره کالا خارک، تأمین فوم باکس از منابع داخلی، همچنین قابل استفاده بودن بخش‌های فلزی سیستم نشت‌بند موجود، عملیات اجرایی تعویض نشت‌بند با استفاده از ظرفیت و توان داخل آغاز شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: پس از پایان مراحل اجرای کار و نصب سیستم نشت‌بندی اولیه به‌منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد آن با هماهنگی اداره عملیات صادرات مخزن تا ارتفاع ۴۶.۴ فوت با موفقیت بارگیری شد، همچنین پس از نصب گردگیر فلزی مجدداً مخزن تخلیه شد. پس از چند مرحله پر و خالی کردن، این مخزن در سرویس عملیاتی قرار گرفت.

اسدروز اهداف از اجرای این پروژه را کاهش هزینه‌ها، استفاده حداکثری از منابع موجود، کاهش مدت زمان تأمین و اجرا، استفاده از قطعات فلزی سالم مخزن، بهبود عملکرد سیستم نشت‌بندی و صرفه‌جویی قابل‌توجه بیان کرد.

کد خبر 465345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =