ارسال ۱۰۰۰ کپسول گاز مایع مازاد بر سهمیه برای زلزله‌زدگان خوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با هدف کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در حرکتی جهادی و خودجوش با همکاری شرکت پرسی‌ایران‌گاز ارومیه، دو محموله سیلندر گاز مایع شامل ۱۰۰۰ کپسول مازاد بر سهمیه به مناطق آسیب‌دیده ارسال شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن بازدید از شرکت پرسی ایران‌گاز ارومیه و قدردانی از مدیر این مجموعه در مشارکت فعال در کمک به زلزله‌زدگان افزود: توجه به ابعاد مختلف مسئولیت اجتماعی این شرکت در وقوع بحران‌ها و به‌خصوص در زلزله اخیر جایگاه ویژه‌ای در گستره شرکت دارد.

وی با اشاره به توزیع بالغ بر ۴۰ هزار لیتر نفت سفید رایگان در گالن‌های ۲۰ و ۴۰ لیتری از زمان وقوع نخستین زمین‌لرزه خوی در روز بیست‌وهشتم دی ماه تا به امروز توسط جمعی از کارکنان نیکوکار این شرکت در بین خانوارهای ساکن در کمپ‌ها و چادرها افزود: امید است با ارسال این محموله بتوانیم گرمابخش دل‌های مردم زلزله‌زده شهرستان خوی باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه همچنین با تأکید بر ارائه خدمات فنی رایگان گاز مایع به مردم در مناطق زلزله‌زده گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به جهت حمایت از زلزله‌زدگان شهرستان خوی و کمک به آسیب‌دیدگان، کمپینی باعنوان «یک پتو - یک انسان» در بین کارکنان ایجاد کرده است.

مجرد ادامه داد: با حمایت کاملاً خودجوش کارکنان این شرکت، مقرر شده است هرکدام از کارکنان که می‌توانند وسایل گرمایشی اعم از پتو، لحاف، زیرانداز، کاپشن و هیترهای نفتی و برقی را تهیه کنند، با این هشتگ به مقصد خوی ارسال کنند.

کد خبر 468286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =