رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش‌های کارکنان توانمند است

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی‌ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می‌توانند به‌عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی مسائل و چالش‌های حوزه مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، حتی پیشرفت فناوری و ظهور فناوری‌های نو نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان را کم‌رنگ کند، بنابراین مدیریت و راهبری نیروی انسانی اهمیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این ثروت بزرگ، غنی است و مجموعه نیروی انسانی شرکت سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: مدیران باید استعدادها و توانمندی‌های کارکنان زیرمجموعه را شناسایی و نسبت به شکوفایی آنان اقدام کنند.

غریبی تأکید کرد: رویکرد ما اجرای عدالت سازمانی است تا رضایت‌مندی در بین کارمندان و سیستم افزایش یابد.

وی ادامه داد: تکریم نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین ارزش سازمان در اولویت‌ کاری باشد، توجه به سرانه آموزشی و برگزاری دوره‌ها براساس تخصص و شایستگی محور، ارزیابی عملکردها و به تخصص‌های همکاران توجه ویژه‌ای شود.

در این نشست سیدمحمدجوادموسوی، رئیس پایانه نفتی خارک با اشاره به نقش‌آفرینی همه کارکنان در بخش‌ها و ادارات مختلف در تحقق اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و شرکت تصریح کرد: حمایت از کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند و در مسیر توسعه کشور گام بر می‌دارند و سرمایه‌های ارزشمند شرکت هستند، لازم است.

کد خبر 468861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =