اهداف تولیدی شرکت نفت و گاز اروندان در سال ۱۴۰۱ محقق شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از تحقق اهداف تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ با استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت تولید و جبران کاهش‌های تکلیفی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، نشست پیش‌بینی بهره‌دهی پنج ساله چاه‌های شرکت نفت و گاز اروندان و پیش‌بینی تولید نیمه نخست سال ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای این شرکت روز یکشنبه (۲۲ اسفندماه) در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان در رشد، نگهداشت و تحقق اهداف تولیدی شرکت گفت: شرکت نفت و گاز اروندان خوشبختانه توانست با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید خود، ضمن جبران سریع لغو کاهش تکلیفی تولید، به‌طور کامل اهداف و برنامه‌های تولیدی موظف را در سال ۱۴۰۱ محقق کند.

وی افزود: برای اقدام‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در سال ۱۴۰۲ نیز در کنار مجموعه‌ای از اقدام‌ها، برنامه‌ریزی فعال شدن ۶ تا ۸ دکل حفاری انجام شد و برنامه حفاری دو چاه جدید و اتمام تعمیرات سه چاه در منطقه دارخوین، تعمیرات ۶ چاه جدید در میدان‌های مختلف، انجام ۸۰ عملیات ترمیمی چاه‌ها و تکمیل خطوط لوله جریانی و تأسیسات رو زمینی پنج چاه تکمیل‌شده دارخوین در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: افزایش تولید و رشد شرکت زمانی مستمر و پایدار محقق می‌شود که در همه ابعاد به شکل متوازن رشد حاصل شود و در این مسیر شاخصه‌های مختلفی مانند آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص با برگزاری دوره‌های تخصصی رده بالا، نگهداشت نیروی انسانی نخبه با تقویت شرایط رفاهی و خدماتی و ترویج رویکردهای فناورانه و نوآور باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عذاری اهوازی ادامه داد: در یک سال گذشته اقدام‌های خوبی در مدیریت پژوهش و فناوری صورت گرفت، با این حال لازم است همه ارکان سازمان رویکرد فکری نوآورانه داشته باشند و ریسک‌پذیر باشند و اگر ریسک‌پذیری در تصمیم‌گیران شرکت وجود نداشته باشد، هر حرکتی متوقف خواهد شد، زیرا هر فعلی به نوبه خود ریسک دارد.

وی با اشاره به مشهود بودن تلاش شبانه‌روزی مدیریت امور حقوقی اظهار کرد: در زمینه حقوقی نیز نیاز به حذف و اصلاح قوانین کهنه‌ای است که موانع تحول صنعتی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: افزایش تحرک سازمانی بیشتر در خیلی از بخش‌ها لازم است، مانند وجود بانک‌های اطلاعاتی جامع و برخط برای کسب اطلاع و گزارش‌های لحظه‌ای منابع شرکت، تحول بیشتر در استفاده از کالاهای مازاد، وجود رویه‌ای نظام‌مند به‌منظور ارائه گزارش‌های ارزیابی عملکرد از همه بخش‌ها و واحدهای سازمان، کار و مطالعه جدی‌تر روی مناطقی که ظرفیت رویداد حوادث را دارند، همچنین تقویت توانایی تعمیرات سریع خطوط لوله و اقدام‌های جلوگیری از بروز نشتی با استفاده از توپک‌رانی هوشمند.

در ادامه این نشست مدیر، رؤسا و کارشناسان مدیریت امور فنی و واحدهای تولیدی به ارائه گزارشی از شرایط چاه‌ها و مخازن یک به یک میدان‌های شرکت پرداختند و با اتخاذ تصمیم‌های لازم به‌منظور تحقق اهداف، گزارش‌ها و پیش‌بینی‌های تولید را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

کد خبر 470337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =