شرکت دانش‌بنیان ایرانی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز ونزوئلا را تجهیز می‌کند

شرکت دانش‌بنیان ایرانی با حمایت وزارت نفت، با صدور محصولات دانش‌بنیان ایرانی، پنج ایستگاه‌ تقویت فشار گاز ونزوئلا را تجهیز می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا، یک شرکت دانش‌بنیان خصوصی ایرانی با تسهیل‌گری و تلاش وزارت نفت موفق به امضای یک قرارداد صادرات محصولات دانش‌بنیان نفتی به ونزوئلا شد.

در قالب این قراردادِ صادرات و تجهیز پنج ایستگاه تقویت فشار گاز که با ونزوئلا در زمینه تجهیزات سیستم‌های اتوماسیون، مخابرات و ابزار دقیق، تله‌متری و دیگر تجهیزات موردنیاز ایستگاه‌های تقویت فشار امضا شده است، تجهیزات موردنیاز این ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، توسط شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی ساخته و نصب خواهد شد.

برای نخستین بار است که شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت وزارت نفت برای فروش خدمات دانش‌بنیان نفتی به یک شرکت خارجی قرارداد امضا می‌کنند و این اقدام همسو با تحقق رویکرد وزارت نفت دولت سیزدهم به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در صنعت نفت انجام شده است.

وزارت نفت دولت سیزدهم با توجه افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در فهرست بلند خود، افزون بر عرضه نیازهای خود و مهیا کردن بازار داخلی تضمین‌شده برای این شرکت‌ها، تلاش کرده است برای نخستین بار این شرکت‌ها را در بازارهای صادراتی نیز فعال و  برای آنها فرصت‌هایی را در این حوزه فراهم کند.

کد خبر 474082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =