توسعه فرهنگ قرآنی با ابلاغ شیوه‌نامه یکپارچگی فرهنگی صنعت نفت

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: وزیر نفت شیوه‌نامه یکپارچگی فرهنگی صنعت نفت را ابلاغ کرد که برکات آن را امروز در برگزاری این مسابقات و توسعه فرهنگ قرآنی در این صنعت می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی علی مددی امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) در آیین پایانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه که همزمان با عید سعید غدیر خم در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، با اشاره به اینکه نفت قداست دارد و کسی را که دلسوزانه تلاش می‌کند می‌بیند، افزود: این صنعت قرار است پرچم علوی را در ایران برافراشته نگه دارد و به دست صاحب‌الزمان برساند.

وی ادامه داد: این صنعت برای کشور همواره موهبت به همراه دارد.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: بیش از ۳۵ هزار نفر از کارمندان و خانواده‌های آنها در این مسابقات از مرحله ابتدایی شرکت کردند.

علی مددی با اشاره به اینکه در ایامی که به قرآن هتک حرمت می‌شود، می‌بینیم که کارکنان صنعت نفت با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: در جایی که قرآن حضور دارد موفقیت نیز تضمین می‌شود.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تأکید کرد: اگر موفقیتی در کشور حاصل شده از برکت قرآن است و امیدوارم نور قرآن بر تارک صنعت نفت بتابد.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ادامه داد: امیدوارم مسابقات بعدی را که هشتمین دوره مسابقات است به نام آقا علی ابن موسی الرضا (ع) با شکوه بیشتر و همراهی خانواده‌های کارکنان صنعت نفت و بازنشسته‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: وزیر نفت نیز شیوه‌نامه یکپارچگی فرهنگی صنعت نفت را ابلاغ کردند که برکات آن را امروز در برگزاری این مسابقات و توسعه فرهنگ قرآنی در این صنعت می‌بینیم.

کد خبر 475238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =