ارزیابان روان‌شناختی نیروهای تازه‌استخدام سامان‌دهی می‌شوند

روزآمد کردن و یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی، توسعه و آموزش با ابلاغ وزیر نفت به‌عهده مرکز توسعه مدیریت گذاشته شد، از این رو انتخاب و سامان‌دهی ارزیابان و ابزارهای مصاحبه روان‌شناختی از سوی این مرکز انجام شده است و برنامه‌ریزی و اجرای مصاحبه‌ها با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی خواهد بود.

به گزارش شانا به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، روزآمد کردن و یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی، توسعه و آموزش به‌عهده مرکز توسعه مدیریت گذاشته شده است، از این رو در نشست‌های مربوط به مصاحبه نیروهای جدیدالاستخدام با حضور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و رئیس هیئت‌ عالی گزینش صنعت نفت مصوب شد انتخاب و سامان‌دهی ارزیابان و ابزارهای مصاحبه روان‌شناختی از سوی این مرکز انجام شود و برنامه‌ریزی و اجرای مصاحبه‌ها با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی باشد.

اعضای هیئت علمی روان‌شناسی، مدرسان دانشگاه و روان‌شناسان جوان توانمند و مستعد با کمک منابع مختلف علمی و صنعتی شناسایی و ارزیابی شدند و منتخبان با مرکز توسعه مدیریت قرارداد امضا کرده‌اند، از این رو شرکت‌ها هیچ‌گونه رابطه مالی با ارزیابان نخواهند داشت و روان‌شناسان نقش خود را ایفا می‌کنند و نتایج را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

شایان ذکر است مصاحبه‌ها در چارچوب سه حوزه روان‌شناختی که در دفترچه آزمون استخدامی منتشر شده است، انجام خواهد شد.  

معاونت سنجش و ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با تلاش، کار پرفشار و ارزشمندی را به سرانجام رسانده است که آثار و نتایج آن را در برگزاری با کیفیت مصاحبه‌های استخدامی شاهد خواهیم بود.

از دیگر نتایج این تلاش‌ها نیز می‌توان به فرصت‌آفرینی بی‌نظیر در تبدیل مرکز توسعه مدیریت به قطب روان‌شناسی صنعت نفت اشاره کرد.

کد خبر 476408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =