عضویت شرکت‌های توانمند ایرانی در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

رئیس پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت گفت: این پارک‌ در حال برنامه‌ریزی برای عضویت شرکت‌های توانمند در خود است که برخی کشورهای همسایه آرزوی داشتن آنها را دارند، از این رو به لحاظ علمی هم‌اکنون پارک اول منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار شانا، محمداسماعیل کفایتی امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت گفت: امروز شاهد تحول اساسی در کشور هستیم. برای مثال اتفاقی که در فاز ۱۱ میدان گازی مشترک پارس جنوبی افتاد برای نخستین بار بوده و جا دارد رسانه‌های کشور بیشتر اطلاع‌رسانی کنند.

وی اظهار کرد: پارک‌ فناوری و نوآوری صنعت نفت در حال برنامه‌ریزی برای عضویت شرکت‌های قوی در خود است که برخی کشورهای همسایه آرزوی داشتن آنها را دارند، از این رو به لحاظ علمی هم‌اکنون پارک اول منطقه هستیم.

رئیس پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با بیان اینکه سهم فناوری و نوآوری در صنعت نفت کم است، افزود: رسالت پارک‌ فناوری و نوآوری صنعت نفت بومی‌سازی فناوری و تحول‌آفرینی در این صنعت بزرگ است.

کفایتی با اشاره به اینکه روایت‌گری در عرصه انرژی باید از پایه شروع شود، گفت: هم‌اکنون آمادگی کامل برای همکاری با راویان پیشرفت صنعت نفت وجود دارد، به‌طوری که در گام نخست بازدید دانشجویان از تجهیزات دانش‌بنیان صنعت نفت را شروع کرده‌ایم.

کد خبر 632090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =