ترمیم خط لوله آب شرب منطقه سی‌برنج شهر مسجدسلیمان به همت نفت

عملیات ترمیم و تعویض خط لوله انتقال آب شرب منطقه سی‌برنج به‌عنوان یکی از مناطق مهم و پرجمعیت مسکونی شهر مسجدسلیمان، از سوی شرکت‌ بهره‌برداری‌ نفت‌ و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت‌ بهره‌برداری نفت‌ و گاز مسجدسلیمان، ترمیم خط لوله منطقه سی‌برنج با درخواست اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان در چارچوب ارائه خدمات عام‌المنفعه این شرکت انجام شد.

بر پایه این گزارش، ۱۰۰ متر از خط لوله ۸ اینچ انتقال آب منطقه سی‌برنج حدفاصل میدان بسیج (نفتون) تا سه‌راهی سی‌برنج که به‌دلیل پوسیدگی به دفعات سبب تخریب بخش‌هایی از سطح پیاده‌رو و سواره‌رو مسیر و دچار هرزروی و افت‌ فشار شده بود توسط واحد خدمات عمومی ‌مهندسی با تأمین لوله از منابع موجود این شرکت ترمیم و تعویض شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می‌کند.

ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به‌طور میانگین معادل ۱۷۰ هزار بشکه در روز است و به‌طور میانگین روزانه ۳۵۰ میلیون فوت‌مکعب (معادل ۱۰ میلیون مترمکعب) گاز طبیعی نیز تولید می‌کند.

کد خبر 632536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =