تحقق مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهوری به لرستان با گازرسانی به شول‌آباد

استاندار لرستان اعلام کرد که گازرسانی به شهر شول‌آباد، تحقق یکی از مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهوری به این استان است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در دیدار با مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و جمعی از مدیران ارشد این شرکت و مدیران شرکت گاز استان لرستان گفت: من از آقای چگنی و شرکت ملی گاز ایران به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ از توسعه خدمات گازرسانی و از مجموعه شرکت گاز استان به‌عنوان یکی از شرکت‌های خدماتی پیشرو و قابل تقدیر به‌دلیل توسعه گازرسانی به‌ویژه در مناطق محروم این استان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به این شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه از خاص‌ترین طرح‌های زیرساختی گازرسانی در لرستان از حیث ضوابط فنی و اجرایی بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه تسریع در تکمیل گازرسانی به شهر شول‌آباد، مصوبه مورد تأکید رئیس‌جمهوری و شرکت ملی گاز بود، اظهار کرد: این طرح هم‌اکنون با پیش‌بینی بهره‌مندی یک‌هزار و سه خانوار ساکن در مسیر اجرای طرح، به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

تحقق مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهوری به لرستان با گازرسانی به شول‌آباد

همکاری و همراهی بیشتر با صنعت گاز

مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سخنانی بیان کرد: خوشبختانه ضریب نفوذ گازرسانی در استان لرستان با کار جهادی همکاران، بالاتر از میانگین کشوری است که این مهم در توسعه و رفاه استان نقش بسزایی دارد.

وی‌ افزود: کارکنان صنعت گاز در همه بخش‌ها به‌ویژه بخش عملیاتی، با توکل به خداوند، ایثار و ازخودگذشتگی، شبانه‌روز در تلاش هستند تا در خدمت‌رسانی به مردم خللی وارد نشود.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: تقاضای ما از همه مسئولان همکاری و همراهی بیشتر با صنعت گاز برای بهره‌مندی مردم از نعمت گاز طبیعی است.

چگنی در پایان با تأکید بر تلاش و همدلی بیشتر همه همکاران در صنعت گاز کشور در خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به مردم تصریح کرد:  امیدواریم همان‌طور که سال ۱۴۰۱ هموطنان همکاری کردند و با سربلندی از زمستان گذشتیم، امسال هم شاهد این همدلی و همیاری باشیم.

ضریب نفوذ مطلوب گازرسانی در لرستان

کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت، درباره ضریب نفوذ گازرسانی در این استان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکارانم در شرکت گاز استان و مشاوران و پیمانکاران اجرایی، هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در استان بیش از ۹۹ درصد است.

به گفته گودرزی، ضریب نفوذ شهری در استان لرستان ۹۹.۹۷ درصد، ضریب نفوذ روستایی ۹۷.۹ درصد و در مجموع، ضریب نفوذ گازرسانی در کل استان، ۹۹.۳ درصد است.

کد خبر 632815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =