خبر معاون وزیر نفت درباره «ساخت مسکن برای کارکنان صنعت گاز»

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره ساخت مسکن برای کارکنان این شرکت و مجموعه‌های تابع توضیح داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی شامگاه جمعه (۱۵ دی‌ماه) در نشست با کارکنان، مدیران و هیئت مدیره شرکت گاز استان زنجان که با هدف تبادل نظر، شنیدن دغدغه‌ها، بررسی اقدام‌ها و قدردانی از زحمات کارکنان  برگزیده در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم این استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انفجار تروریستی کرمان در سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: استکبار جهانی همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به ملت‌هایی که در برابر این ظلم ایستادگی می‌کنند استفاده می‌کند. این ابزار گاهی در ظاهر یک ارتش  کودک‌کش تروریستی علیه مردم غزه است و گاهی در شکل تروریست‌های انتحاری، مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشد.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات کارکنان شرکت گاز استان زنجان افزود: خدمت‌رسانی به مردم  نعمت و فرصت الهی است. در دوران انقلاب و دفاع مقدس خدمتگزاران به مردم همواره آماده حضور در میدان بودند و با اهدای جان خود، پای نظام ایستاده‌اند، اکنون نیز عرصه کارمندی، عرصه خدمت به مردم است و باید قدردان این نعمت و توفیق الهی بود. نکته مهم اینکه ثمره تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز کشور مستقیم و غیرمستقیم در جامعه و در خانه‌های مردم نمود دارد و این موضوع شیرینی این خدمت‌رسانی را دوچندان کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به دغدغه‌های موجود کارکنان صنعت گاز کشور تصریح کرد: به‌طور مشخص در بحث ساخت مسکن برای کارکنان شرکت ملی گاز ایران و مجموعه‌های تابع پیرو مصوبه هیئت دولت، تصمیم‌های خوبی گرفته شده است و در تلاشیم به‌زودی تعاونی مسکن کارکنان صنعت گاز را ایجاد کنیم، همچنین برای ارتقای پایه‌های سمت‌های سازمان در شرکت‌های گاز استانی نیز نشست‌های متعدد و مفیدی برگزار شده و مدیریت ساختار در حال انجام فرآیندهای مرتبط است که ان‌شاءالله نتایج مثبتی برای همه کارکنان صنعت گاز خواهد داشت.

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف ارائه کرد و پس از آن مدیران و کارکنان شرکت گاز زنجان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به تناسب پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات کارکنان بود.

در پایان نیز این نشست از کارمندان برگزیده شرکت گاز استان زنجان قدردانی شد.

کد خبر 635752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =