قدردانی از فعالان اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا در شرکت آغاجاری

همزمان با جلسه ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تلاش کارکنان این مجموعه در اطفای حریق مخزن ٨٠٠١ پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر قدردانی شد.

به گزارش شانا، محمد باورساد، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این جلسه گفت: یکی از افتخارات شرکت آغاجاری در حادثه ناگوار پتروشیمی بوعلی سینا حضور به موقع نیروها و امکانات مورد نیاز و پرچم داری این حادثه به نمایندگی از مناطق نفتخیز جنوب بود.

وی حضور نیروهای جوان، شجاع و دلیر شرکت بهره برداری نفت و گاز  آغاجاری را در حادثه پتروشیمی بوعلی سینا که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هنرمندی تمام در اطفای حریق این مخزن حساس که جزء منابع ملی کشور به شمار می رود را برگ زرین دیگری بر گنجینه افتخارات شرکت آغاجاری دانست.

به گزار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری باورساد گفت: این حادثه باید برای ما هشداری باشد که همیشه آمادگی خود را برای مقابله با اینگونه حوادث با تجهیز تاسیسات و آموزشهای لازم به نیروهای انسانی حفظ کرده و هوشیار باشیم.

وی بر رعایت نکات ایمنی و استفاده از البسه و تجهیزات ایمنی مناسب در محل کار به ویژه از سوی نیروهای  عملیاتی در تاسیسات تاکید کرد.

کد خبر 265684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =