پروژه جدید انبار نفت نوشیجان همدان آماده بهره‌برداری است

پروژه جدید انبار نفت نوشیجان همدان آماده بهره‌برداری است و با بهره‌برداری رسمی از آن، بنزین جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند از این انبار تأمین می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر این شرکت گفت: با حدود ۴ هزار نفرساعت کار مداوم و اصلاح زیرساخت‌های ایمنی، فنی و عملیاتی لازم در انبار نفت نوشیجان ملایر، بنزین این سه شهرستان از مبدأ انبار نفت یادشده ارسال می‌شود.

افزود: با اجرای اصلاحات فنی و عملیاتی و فراهم آوردن زیرساخت‌های دریافت و ذخیره‌سازی بنزین، بارگیری سوخت مورد نیاز جایگاه‌های این شهرستان‌ها از نیمه اردیبهشت‌ماه از مبدأ انبار نفت نوشیجان ملایر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: صرفه‌جویی در وقت، کاهش هزینه‌های تردد نفتکش‌ها، جلوگیری از ترافیک ناوگان حمل‌ونقل در جاده‌ها و تأسیسات و عملیات انبارهای نفت، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود از جمله مزیت‌های مستقیم این پروژه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به رضایتمندی رانندگان بخش حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی از اجرای این پروژه افزود: استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های انبار نفت نوشیجان ملایر با همت مجموعه تلاشگران در تأسیسات و توجه به توسعه متوازن فعالیت‌های سوخت‌رسانی تا رسیدن به تحقق حداکثر خروجی فرآورده در دستور کار قرار دارد که این موضوع در نخستین مرحله سبب کاهش بار ترافیک و ازدحام نفتکش‌ها در دیگر انبارها شده و افزون‌ بر آن با توجه به انتقال حجم جابه‌جایی سوخت، تحرک بیشتری در انبار نوشیجان ایجاد شده است.

روستایی تصریح کرد: با اقدام‌های شاخص انجام‌شده، پایداری تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان به حداکثر رسیده و از نظر مبحث پدافند غیرعامل، گامی مهم در تجهیز استان به دو انبار نفت تدارکاتی و صادراتی برداشته شده است.

ویگفت: تحقق اهداف یادشده، ارتقای ظرفیت‌های فنی و مهندسی استان را در پی دارد.

کد خبر 303412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =