طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در منطقه تربت حیدریه اجرایی شد

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف عرضه گاز مایع به نرخ مصوب و حمایت از مصرف‌کنندگان در منطقه تربت حیدریه با موفقیت به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه، جواد بلندی، مدیر منطقه در این باره گفت: منطقه تربت‌ حیدریه یکی از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای طرح پایلوت توزیع الکترونیک گاز مایع است که با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تعامل با بانک تجارت، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در این منطقه اجرایی شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی توزیع سوخت با کارت بانکی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و تأمین نیاز مصرف‌کنندگان مشمول دریافت گاز مایع به نرخ مصوب عنوان کرد و افزود: حذف حواله‌های کاغذی و سهولت انجام کار با استفاده از کارت بانکی از دیگر مزایای این طرح است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه تأکید کرد: هموطنانی که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این‌ سامانه اقدام کنند.

بلندی تصریح کرد: با اجرای این طرح، خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید از عاملان توزیع امکان‌پذیر است.

کد خبر 305584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =