«شرط سن» از استخدام رسمی ایثارگران پیمانکاری حذف شد

مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و ‌استخدامی وزارت نفت ضمن اشاره به پیشنهاد معافیت فرزند و همسر رزمنده و پدر، مادر، خواهر و برادر شهید از شرط سن در فرآیند استخدام رسمی این کارکنان از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، از موافقت وزیر نفت و ابلاغ این موضوع خبر داد.

حمید حسین‌نژاد با اشاره به پیگیری‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و حمایت‌های وزیر نفت به خبرنگار شانا، گفت: پیش‌تر ابهام‌هایی در ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره شرایط سنی برای فرآیند استخدام رسمی کارکنان مشمول بند «د» تبصره (۲۰) قانون بودجه ١٤٠٠ مطرح بود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و نشست‌های پرشمار و دو مرحله استعلام از سازمان اداری و استخدامی کشوری برای رفع ایرادهای مسائل شروط سنی، این پیشنهاد از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت مطرح شد و با موافقت و پیگیری وزیر نفت، پس از دریافت مجوز از سازمان اداری استخدامی کشوری، ابلاغ این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و ‌استخدامی وزارت نفت ادامه داد: با توجه به تصویب موضوع استخدام رسمی ایثارگران مشمول ماده۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تمدید در سال ۱۴۰۱، ابلاغیه‌های لازم در وزارت نفت از سوی وزیر نفت صادر شد.

حسین‌نژاد گفت: یکی از مسائل در مسیر استخدام رسمی ایثارگران، موضوع شرایط سنی برای فرزند و همسر رزمنده و پدر، مادر، خواهر و برادر شهید بود که سرانجام مقرر شد این گروه از ایثارگران نیز مشابه دیگر مشمولان ایثارگر بند «د» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از شرط سنی مندرج در بند (۲) ابلاغیه شماره ۱۰۰۶-۲۰/۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷معاف باشند.

وی در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله که در سایه عنایت خداوند متعال و امام زمان (عج) همه عزیزان ایثارگر مشمول سلامت و پاینده و در خدمت به صنعت نفت و تحقق مأموریت‌های خطیر آن موفق و کوشا باشند.

کد خبر 455890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =