استقرار جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر زوار اربعین در مرز مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی کامل این منطقه برای ‌سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل و زائران کربلای معلی در ایام اربعین و استقرار یک دستگاه جایگاه سیار سوخت در مسیر زوار اربعین در مرز مریوان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش ‌نوکانی در حاشیه بازدید استاندار کردستان از مرز باشماق گفت: به‌منظور رفاه حال زائران اربعین و تسهیل در سوخت‌رسانی ‌به وسایل نقلیه و خدمات‌رسان، جایگاه سیار عرضه سوخت با ظرفیت ۱۹ هزار لیتر برای عرضه سوخت به ‌اتوبوس‌ها، کاروان‌های حامل زوار، همچنین کامیون‌های خدمات‌رسان به موکب‌های مستقر ‌در مرز باشماق مریوان مستقر شد. ‌

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن منطقه کردستان در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام این ‌منطقه به‌عنوان منطقه معین با ۸۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، ‌به‌منظور ارائه خدمت‌ به زائران ‌اربعین در مجاری عرضه‌ که از مسیرهای مختلف وارد ‌استان می‌شوند، آمادگی کافی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به کمک‌های همکاران منطقه و تأسیسات گاز مایع استان به موکب‌های برپاشده در ‌استان و کربلای معلی اشاره کرد و گفت: به این منظور بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ‌تعداد ۳۰۰ کپسول گاز مایع به این موکب‌ها اهدا شده است.

کد خبر 461926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =