نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت آغاز به کار کرد

تقدیر از ایده‌های برتر مرتبط با توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی و ارائه چهار ایده برتر در نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تخصصی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، محسن حقیقی‌مقدم، رئیس مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و جمعی از مدیران و رؤسای صنعت نفت و ایده‌پردازان برتر در موضوع راهکارهای چالش‌های توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذرماه) در مرکز همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (کوشک) آغاز به‌کار کرد.

در این نشست تخصصی قرار است از ۱۰ ایده برتر در حوزه راهکارهای چالش‌های توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی وزارت نفت تقدیر شود.

همچنین امروز نظام جامع توسعه مدیریت صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران که از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تدوین شده است، رونمایی می‌شود.

ایده‌پردازان برتر نیز قرار است در نشست امروز برخی ایده‌های پذیرفته‌شده شامل «کلینیک منابع انسانی»، «الگوی مفهومی شایستگی مبتنی بر نهج‌البلاغه»، «بزرگ‌نمایی و عمیق‌ شدن در ساختار سازمانی صنعت نفت» و«برقراری نظام منتورینگ در صنعت نفت» را ارائه کنند.

میزگرد پرسمان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، مدیران کل حوزه معاونت و مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت به‌صورت رودررو با ایده‌پردازان و مدیران در خلال این نشست برگزار می‌شود.

کد خبر 465513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =