توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

همزمان با هفته دولت، با افتتاح ۱۱ جایگاه جدید عرضه سوخت در مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، زیرساخت‌های سوخت‌رسانی کشور با هدف تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان توسعه یافت.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، همزمان با هفته دولت و سفر زوار به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق، تعداد ۱۱ جایگاه‌ جدید در مناطق کرمان، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، زنجان، سبزوار و لرستان به بهره‌برداری رسیدند.

به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، همچنین برای خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلی در کیلومتر ۴۸ آزادراه خرم‌آباد پل زال، مجتمع خدمات رفاهی «خرم زال ۲»  با حضور مقام‌های محلی افتتاح و راه‌اندازی شد. در این ایام همچنین یک جایگاه دومنظوره‌ عرضه‌ بنزین و نفت‌گاز در قالب مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری با نام «گندمزار» در جاده کمربندی خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

پیمان بهرامی، مدیر منطقه لرستان در آیین بهره‌برداری از این جایگاه‌ها با اشاره به اینکه با افتتاح جایگاه «خرم‌زال ۲»، شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت منطقه لرستان به ۹۸ باب رسید، گفت: این مجتمع به وسعت یک هکتار دارای چهار سکو و ۱۶ نازل است و فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز عرضه می‌کند.

وی افزود: مجتمع تازه‌تأسیس «گندمزار» نیز به طرح کهاب تجهیز شده است و رعایت این استانداردها، همچنین به‌روزرسانی جایگاه‌ها به‌منظور صرفه‌جویی و جلوگیری از هدررفت فرآورده‌های نفتی است. این مجتمع خدمات رفاهی به همت بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع دارای سه سکو و ۲۴ نازل به‌عنوان نودوهفتمین جایگاه سوخت‌رسانی و شانزدهمین مجتمع خدمات رفاهی استان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

مدیر منطقه لرستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه این جایگاه با سرمایه‌گذاری مدیریت آزادراه و بخش خصوصی راه‌اندازی شده است، گفت: این جایگاه برای ۳۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

بهرامی از دست‌اندرکاران و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی که در راه‌اندازی این مجتمع رفاهی نهایت همکاری را داشته‌اند، تشکر کرد و افزود: امید است افتتاح این مجتمع در ایام اربعین حسینی منشأ خیر و برکت برای عموم مردم باشد.

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت البرز به ۹۸ باب رسید

با افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی «الماس البرز» در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در جاده ماهدشت به اشتهارد، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه به ۹۸ باب رسید.

 این جایگاه در مجموع دارای سه سکو، ۲۰ نازل عرضه بنزین و چهار نازل نفت‌گاز است که برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

افتتاح همزمان ۴ جایگاه عرضه سوخت در منطقه کرمان

سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان نیز از افتتاح چهار جایگاه عرضه سوخت در منطقه کرمان خبر داد و گفت: چهار جایگاه عرضه سوخت در منطقه کرمان افتتاح شد که با افزایش این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های این منطقه به ۲۹۱ باب رسید.

به‌منظور حمایت از رشد تولید، اشتغال‌زایی و ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان، جایگاه اختصاصی «کریم» در روستای دلفارد شهرستان جیرفت، جایگاه اختصاصی «یاسین» در شهرستان ریگان، جایگاه اختصاصی «ابراهیم‌آبادی» و جایگاه اختصاصی «اویسی» در شهرستان نرماشیر با حضور مدیر، معاون فنی عملیاتی منطقه کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان‌های جیرفت و بم مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

در آیین افتتاحیه این جایگاه‌ها، سیدباقر نورالدینی گفت: این جایگاه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع، احداث شده‌اند.

به گفته وی، جایگاه اختصاصی «کریم» دارای چهار تلمبه، هشت نازل بنزین و یک تلمبه و ۲ نازل نفت‌گاز، جایگاه اختصاصی «یاسین» دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین، جایگاه اختصاصی «ابراهیم‌آبادی» دارای دو تلمبه، چهار نازل بنزین و دو تلمبه و چهار نازل نفت‌گاز و جایگاه اختصاصی «اویسی» دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین است که به طور کلی بهره‌برداری از این چهار جایگاه، برای حدود ۳۴ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. با افتتاح این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های ناحیه بم به ۳۷ و ناحیه جیرفت نیز به ۲۶ باب رسید.

افتتاح یک جایگاه جدید در منطقه آذربایجان شرقی

ناصر راشدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری از یکصدوهشتادوسومین جایگاه عرضه سوخت استان در کلانشهر تبریز خبر داد و بر استقبال از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه خدمت‌رسانی و کمک به رشد اشتغال‌زایی در استان تأکید کرد.

با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولان منطقه و تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، جایگاه اختصاصی «آذرناب» به‌عنوان هفتادودومین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی در این شهر راه‌اندازی و عملیاتی شد.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

ناصر راشدی با بیان اینکه توسعه خدمت‌رسانی به مردم شریف موجب تحقق حقوق شهروندی و امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود، افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت هزار و ۵۸۷ متربع و با سرمایه‌ای حدود هزار میلیارد ریال احداث شده و افزون بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی، برای ۱۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی افزود: این جایگاه با چهار سکوی بنزین و هشت دستگاه تلمبه چهار نازله آماده ارائه بنزین به شهروندان و مراجعان محترم است. این جایگاه ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه در سال جاری است که مورد  بهره‌برداری قرار گرفته و به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است.

با راه‌اندازی جایگاه مذکور، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی به ۱۸۳ باب و تعداد تجهیز سی‌ان‌جی نیز به ۱۷۲ باب رسیده است.

افتتاح یکصدوسیزدهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه خراسان جنوبی

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افتتاح یکصدوسیزدهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه خبر داد.

وی افزود: جایگاه اختصاصی «باقران» بیرجند با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف، مدیر منطقه خراسان جنوبی و مقامات استانی و شهرستانی در مدار خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز قرار گرفت. این جایگاه با سرمایه‌گذاری ١٠٠ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ٢ هزار و ۴٠٠ مترمربع در حد فاصل روستای امیرآباد و حاج‌آباد احداث و با بهره‌گیری از هشت نازل سوخت‌رسانی برای ٢١ نفر مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر منطقه خراسان جنوبی افزود: جایگاه یادشده مجهز به تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شامل دیسپچینگ، طرح کهاب و ارتباطات برخط است.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

افتتاح شصت‌وششمین جایگاه در استان زنجان

حمید حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز از گشایش شصت‌وششمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد.

وی افزود: مجتمع خدماتی رفاهی «دشت آروند» در کیلومتر ۲ جاده درام به گیلوان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است. این جایگاه یک سکوی بنزین و یک سکوی نفت‌گاز دارد.

مدیر منطقه زنجان با اشاره به اینکه برای این جایگاه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: با احداث این جایگاه برای پنج نفر اشتغال‌زایی شده است.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

گشایش یک جایگاه سوخت در شهرستان جوین سبزوار

غلام‌محمد احمدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار نیز از افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در این منطقه همزمان با هفته دولت و ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: با افتتاح این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه به ۵۷ باب افزایش یافت.

وی به اهتمام شرکت ملی پخش در جهت تسهیل سوخت‌رسانی به هموطنان اشاره کرد و افزود: به شکر خدا امروز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارهای منطقه افزوده شد و با احداث این جایگاه شاهد اشتغال پنج نفر به‌صورت مستقیم هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت این جایگاه در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از نیمه آذر ۱۴۰۰ شروع شد و مردادماه امسال به پایان رسید. ساختمان اداری جایگاه در یک طبقه و با زیربنای مجموع ۹۰ مترمربع احداث شده که هزینه سرمایه‌گذاری‌شده برای احداث این جایگاه ۶۰ میلیارد ریال است.

احمدی با اشاره به قابلیت‌های جایگاه سوخت یادشده اظهار کرد: این جایگاه دارای دو سکو چهار نازله برای توزیع بنزین و یک سکو تک‌نازله برای سوخت‌گیری موتورسیکلت است که در مجموع ۱۰ نازل برای توزیع سوخت در نظر گرفته شده است و اکنون و در مرحله نخست پنج نازل در چرخه توزیع قرار دارد.

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۱ جایگاه سوخت در سراسر کشور

وی تأکید کرد: این جایگاه مجهز به استیج کامل طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات بنزین)، سیستم دیسپچینگ (ارسال اطلاعات موجودی مخزن بنزین به دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) و دیزل ژنراتور اضطراری برای تداوم سوخت‌رسانی هنگام قطعی برق شبکه سراسری بوده و به‌منظور نظارت دقیق و پایش لحظه به لحظه فرآیند سوخت‌رسانی، از دوربین‌های نظارتی با قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر به‌مدت ۶۰ روز استفاده شده است.

کد خبر 629969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =