بازگشت آرامش به جایگاه‌های سوخت/ سوخت‌رسانی به روال عادی بازگشت

سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به‌دنبال بروز اختلال فنی در سامانه هوشمند سوخت، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اتصال کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به سامانه، به روال عادی بازگشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در نخستین ساعات پس از اختلال به‌وجودآمده در سامانه هوشمند سوخت کشور در روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه، ستاد بحران در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شکل گرفت و با اعزام ۸۰۰ گروه عملیاتی فنی به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور، عملیات بازگردانی جایگاه‌ها به مدار فعالیت و پس از آن اتصال تجهیزات جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ درصد جایگاه‌ها فعال شدند و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، امکان عرضه سوخت سهمیه‌ای از طریق سامانه هوشمند سوخت در تمامی جایگاه‌ها ممکن شد. در گزارش پیش رو به آخرین وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی مناطق این شرکت پرداخته‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.

امکان استفاده از سهمیه سوخت در منطقه همدان پس از ۷۲ ساعت

امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: زیرساخت‌های لازم برای استفاده رانندگان عزیز از سهمیه‌های بنزین و نفت‌گاز موجود در کارت‌های سوخت شخصی و عمومی راه‌اندازی شد و پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه‌روزی سوخت‌رسانان منطقه همدان، سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت و استفاده از سهمیه‌ها ممکن شد.

وی با اشاره به اینکه همدلی و انسجام رمز سوخت‌رسانان در عبور از بحران و مقابله با تهدیدهاست، افزود: بعد از سه شبانه‌روز فعالیت جهادی مجموعه، با همکاری مالکان جایگاه‌ها، پیمانکاران و رانندگان سخت‌کوش حمل‌ونقل و صبوری مردم شریف استان، حمله سایبری به زیرساخت‌های توزیع سوخت مقتدرانه خنثی و دفع شد.

تمامی جایگاه‌های اردبیل به سامانه متصل شدند

سیدحجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل نیز از اتصال تمامی جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند سوخت خبر داد و گفت: همشهریان می‌توانند با مراجعه به تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی نسبت به سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی اقدام کنند. با اقدام‌های فنی به‌موقع توسط کارشناسان شرکت، تمامی جایگاه‌ها استان آماده خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌استانی‌های عزیز هستند.

وی با قدردانی از مسئولان استانی، همشهریان، اصحاب رسانه، جایگاه‌داران و همکاران خود در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مشکل در زمینه سوختگیری می‌توانند با شماره تلفن ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل (۳۳۳۳۵۳۵۳) تماس بگیرند و نظر و مشکل خود را ارائه کنند.

سوخت‌رسانی مطلوب در تمامی جایگاه‌های منطقه کردستان

جهانبخش‌ نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان نیز از راه‌اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان با تلاش جهادی کارشناسان این منطقه خبر داد.

وی افزود: سامانه هوشمند سوخت همه جایگاه‌های عرضه ‏سوخت در استان فعال شده است و فرآیند سوخت‌گیری سهمیه‌ای با استفاده از کارت سوخت انجام می‌شود.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با قدردانی از صبر و همکاری مردم و تعامل اصحاب رسانه و ‏شبکه استانی صداوسیما در جهت اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای آرام جهت رفع ‏اختلال در سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: هم‌اکنون مشکلی از نظر توزیع سوخت در استان وجود ندارد و خدمات به شهروندان به شکلی مطلوب در حال انجام است.

فعال‌سازی جایگاه‌های آذربایجان شرقی در کمتر از ۱۲ ساعت

ناصر راشدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی نیز از راه‌اندازی مجدد سیستم سامانه هوشمند سوخت تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت این استان در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

وی افزود: ۲۵ اکیپ سه نفره متشکل از کارشناسان و نیروهای فنی و عملیاتی منطقه و صنعت نفت برای اعمال برنامه‌های لازم و برقراری مجدد سامانه هوشمند سوخت به جایگاه‌های عرضه سوخت استان اعزام شدند و سوخت‌رسانی به‌صورت دستی در جایگاه‌های عرضه سوخت در کمتر از ۱۲ ساعت پس از اختلال پیش‌آمده ممکن شد، همچنین با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های فنی در عرض ۴۸ ساعت، نزدیک به ۳ هزار دستگاه نازل بنزین و نفت‌گاز ۱۸۶ جایگاه عرضه سوخت استان آذربایجان شرقی در مدار سامانه هوشمند سوخت قرار گرفت.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از تعامل و همکاری مدیریت و کارشناسان شرکت‌های پالایش نفت تبریز، شرکت ملی گاز استان، شرکت پتروشیمی تبریز، تراکتورسازی، انتقال گاز منطقه هشت، پشتیبانی سامانه هوشمند، رئیس انجمن و اتحادیه جایگاه‌داران استان و مالکان مجاری عرضه سوخت، همچنین مدیران و کارکنان این منطقه، برای رفع مشکل پیش‌آمده در کمترین زمان ممکن و اطلاع‌رسانی مطلوب صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد.

عرضه سوخت مایع دونرخی با سامانه هوشمند سوخت در ۸۳ جایگاه البرز

با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع به‌صورت دونرخی (۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تومان) و با سامانه هوشمند سوخت راه‌اندازی شدند.

از همان ساعات اولیه اختلال در سیستم سامانه هوشمند سوخت نسبت به رفع مشکل سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌ها اقدام شد و با اقدام‌های سریع کارشناسان شرکت ملی پخش منطقه البرز و همراهی جایگاه‌داران استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ۸۳ جایگاه عرضه سوخت مایع به‌صورت کامل به سوخت‌رسانی به مردم استان با سامانه هوشمند و کارت سوخت شخصی پرداختند.

آغاز سوخت‌رسانی در منطقه چهارمحال و بختیاری ظرف چند ساعت

ساسان تیموری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: با سرعت عمل تیم‌های اعزامی و اقدام‌های به‌موقع، سامانه سوخت مجاری عرضه در مدار قرار گرفت.

وی افزود: از صبح روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه با تلاش ۱۰ تیم اعزامی به سطح استان تا بعدازظهر همان روز جایگاه‌های سوخت استان به‌صورت آفلاین فعال و وارد مدار  شدند و شهروندان مشکلی در دریافت سوخت نداشتند و با تلاش شبانه‌روزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه و پشتیبانان سامانه هوشمند سوخت، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان درکمترین زمان ممکن به سامانه هوشمند سوخت وصل شدند.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از همدلی شهروندان و صبر آن‌ا، همکاری صداوسیما و همراهی اصحاب رسانه در گذر از این مشکل تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 635292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =