9 گروه و 63 زیرگروه در پخش میاندوآب تشکیل شد

شانا_ گروه پالایش و پخش: 9 گروه و 63 زیرگروه به منظور کنترل و تامین امنیت عرضه سوخت با نرخ جدید در منطقه میاندوآب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار شانا در جلسه هماهنگی که روز شنبه (30 فروردین) در پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به همین منظور تشکیل شد، معاون عملیاتی شرکت گفت: تمام نیروهای عملیاتی، ستادی و ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی، همچنین ارگان های نظامی در زمان اعلام تغییر نرخ سوخت آماده هستند.

فرهاد ستاریان افزود: گروه های تعیین شده به منظور اجرای دستورعمل های صادر شده از سوی شرکت و تکریم ارباب رجوع، همچنین به منظور موجودی برداری هنگام تعدیل نرخ سوخت، باید در زمان مقرر و مکان مقرر حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: فرم ها و مستنداتی نیز در این زمینه آماده شده که باید از سوی گروه های یاد شده تکمیل شود.

در این مراسم رئیس سامانه هوشمند سوخت منطقه میاندوآب نیز با اشاره به تنظیم صورتجلسه سه برگی عملیاتی مجاری عرضه فراورده، گفت: افراد مسئول با حضور صاحب جایگاه و یک اپراتور پیش از اجرای تعدیل نرخ فرآورده در حایگاه حاضر خواهند بود.

محمدزاده حفظ وحدت رویه لازم برای عرضه سوخت بعد از تعدیل نرخ را یادآور شد و بر کنترل لازم روی موجودی برداری، روشن بودن تجهیزات سامانه و وصل بودن آن به تمام نازل ها، طبق علامتهای اعلام شده توسط این گروه ها تاکید کرد.

کد خبر 215512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =