نظام اصلاحی جبران خدمات کارکنان قراردادی نفت عملیاتی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: نظام اصلاحی جبران خدمات کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت به‌زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پایانه‌های نفتی ایران، مهدی علی‌مددی  طی بازدید از پایانه نفتی خارک اظهار کرد: مطالعات طرح نظام جبران خدمات کارکنان قرارداد مدت‌موقت انجام شده و کلیات طرح به تأیید وزیر نفت رسیده است و درصدد آن هستیم برای رفع دغدغه‌های این کارکنان، از یکم بهمن‌ماه جاری که ماه پیروزی انقلاب اسلامی است، این نظام جبران خدمات اصلاح و ابلاغ شود.

وی افزود: در بحث قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر صنعت نفت که مشمول بند«و» ماده ۴۴ هستند، مشکلات تخصیص سمت سازمانی آنها برطرف شد و  فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی آنها در شرف انجام و پیگیری است و درباره مشمولین بند «د» تبصره ۲۰ هم که نزدیک به ۱۸ هزار نفر هستند، مراحل شناسایی آنها انجام شده و به‌زودی بخشنامه مربوط به این قانون در صنعت نفت نیز با هماهنگی با سازمان اداری استخدامی کشور نهایی و مراحل تبدیل وضعیت آن‌ها از پیمانکاری به رسمی انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت هدف از این بازدید را ابلاغ پیام وزیر نفت مبنی بر لزوم شناسایی مشکلات و چالش‌های نیروی انسانی دانست و افزود: طی بازدید دو روزه  توانستیم نشست‌های خوبی با همکاران داشته باشیم و مسائل و چالش‌های آنها را بشنویم و به فضل خدا بتوانیم راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات اتخاذ کنیم که دغدغه‌های کاری این عزیزان به حداقل رسد.  

علی‌مددی در بازدید از پایانه نفتی خارک، این پایانه را به‌عنوان چشم و چراغ صنعت نفت یاد کرد و از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه‌های عملیاتی و ساخت داخل تجهیزات موردنیاز قدردانی کرد.

وی در بازدید از اسکله صادراتی «تی» پایانه نفتی خارک اظهار کرد: جزیره پرفروغ و مقام خارک، منطقه عملیاتی و چشم و چراغ صنعت نفت است و از حضور در جمع همکاران این منطقه عملیاتی خرسند هستم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در شرکت پایانه‌های نفتی خارک گفت: در شرایط کنونی کشور، انصافاً جا دارد از زحمات همکاران عزیز در شرکت پایانه‌های نفتی ایران  که به‌واقع با جان و دل این تأسیسات را به این خوبی نگهداری کردند و کل کار عملیات دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات  نفت را به‌ نحو احسن پیگیری می‌کنند، تشکر کنم.

علی‌مددی ادامه داد: اقدام‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه ساخت داخل تجهیزات و قطعات مورد نیاز و ارتباط با مراکز پژوهشی و علمی جای بسی خوشحالی است  و در این حوزه ارتباطات خوبی با  شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی برقرار شده است.

کد خبر 450437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =