در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نمایشگاه صنعت نفت چه می‌گذرد؟

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برای بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مصاحبه‌های خبری، مسابقه‌های چالشی، امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای مختلف و برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی را برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش شانا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌مدت چهار روز آغاز به‌کار می‌کند. پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در حاشیه برگزاری این رویداد بین‌المللی برنامه‌های متنوعی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است. در نخستین روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح آیین گشایش پاویون در سالن‌های ۱۰ – ۱۱ غرفه ۵۷۴ برگزار شد.

گفت‌وگوی خبری محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ در محل پاویون این پارک (سالن‌های ۱۰ – ۱۱ غرفه ۵۷۴) در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برگزار شد.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برای روز دوم (پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در نظر دارد مسابقه دانشجویی چالش احیای چاه را در استیج سالن ۱۰ و ۱۱، غرفه شماره ۵۷۰ برگزار کند.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و شرکت مهندسی و توسعه گاز ساعت ۱۱ تا ۱۲ روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) تفاهم‌نامه همکاری امضا خواهند کرد، همچنین نشست تخصصی «نقش زیست‌بوم نوآوری صنعت نفت در مهار تورم و رشد تولید» در سالن شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

تفاهم‌نامه پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با مجموعه صنایع الکترونیک شیراز (صاشیراز) در روز سوم برگزاری نمایشگاه (جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امضا می‌شود. پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در بازه زمانی ساعت ۱۰ تا ۱۱ قراردادهایی با شرکت‌های پارکی امضا خواهد کرد و از ساعت ۱۱ تا ۱۲ نیز قراردادهایی بین شرکت‌های پارکی و صنعت نیز در محل پاویون پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز امضا خواهد شد.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در روز پایانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در نظر دارد از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ آیین امضای قراردادهای طرح احیای چاه‌ها را در تالار اصفهان برگزار کند، همچنین برای ساعت ۱۲ تا ۱۳ نیز بناست نشست تخصصی طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی در تالار اصفهان برگزار شود.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر 472595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =