استمرار تولید در شرایط سخت آب‌وهوایی با ایثار کارکنان صنعت نفت

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت ایران به‌دلیل حضور در شرایط سخت آب و هوایی و حفظ استمرار تولید و صادرات نفت و گاز به‌نوعی در حال ایثار هستند، اظهار کرد: این کارکنان با وجود تحریم‌های فلج‌کننده کشورهای غربی همواره توانسته‌اند همه انتظارها را برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی علی‌مددی ظهر امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت از ابتدای انقلاب اسلامی پایگاه و پشتیبان اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، گفت: در دوران جنگ تحمیلی و زمان وزارت وزیر شهید، محمدجواد تندگویان که در حقیقت کمتر از چهار ماه به طول انجامید، بیش از ۴۰ بار وی به مناطق عملیاتی صنعت نفت در جنوب کشور سفر و تصمیم‌های سازنده‌ای در همان زمان اتخاذ کرد.

وی ادامه داد: تصمیم‌هایی که شهید تندگویان در آن دوران گرفت در حقیقت پایه استمرار صادرات نفت خام ایران را فراهم کرد. این انگیزه و تفکر نشأت‌گرفته از رهنمودهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است که به ما یاد داد روی پای خودمان بایستیم، از این رو هم‌اکنون ما از اکتشاف تا فروش نفت را بدون کمک مستشاران خارجی انجام می‌دهیم.

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با تأکید بر اینکه در دو سال اخیر در حوزه منابع انسانی صنعت نفت تحولات عظیمی رخ داده است، گفت: در مدت یادشده بیش از ۳۵ هزار نفر از کارکنان مشمول بند (و) و (د) تبدیل وضعیت شدند و بنده آینده‌ای روشن به‌واسطه حضور این عزیزان برای صنعت نفت متصورم.

علی‌مددی با اشاره به اینکه کارکنان صنعت نفت ایران به‌دلیل حضور در شرایط سخت آب و هوایی و حفظ استمرار تولید و صادرات نفت و گاز به نوعی ایثار می‌کنند، اظهار کرد: این کارکنان با وجود تحریم‌های فلج‌کننده کشورهای غربی همواره توانسته‌اند به تکالیف خود عمل کنند.

کد خبر 632088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =