۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
  • کد خبر: 288243
سوخت‌رسانی بی‌وقفه به مناطق سیل‌زده لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از سوخت‌رسانی بدون وقفه به شهرستان‌های سیل‌زده استان لرستان خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با تاکید بر سوخت‌رسانی بی‌وقفه به خودروهای عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت و بالگردهای امداد و نجات در شهرستان‌های سیل‌زده استان لرستان اظهار کرد: هم اکنون دو جایگاه عرضه سوخت چاغروند و بابازید (بخش بنزین جایگاه) از سه جایگاه موجود در شهرستان پلدختر که به دلیل آبگرفتگی غیرفعال بودند، فعال شده و بدون وقفه به مردم و امدادگران سوخت‌رسانی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه به‌زودی یک جایگاه سیار عرضه سوخت در منطقه مستقر خواهد شد، افزود: گروه‌های منطقه آماده هستند تا در صورت مساعدشدن شرایط عمومی منطقه، سومین جایگاه عرضه سوخت شهرستان پلدختر نیز عملیاتی شود، ضمن آنکه امکان سوخت‌گیری در جایگاه عرضه سوخت موجود در کیلومتر 20 جاده پلدختر - اندیمشک ممکن است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با اشاره به حجم عظیم خرابی‌های سیل در این منطقه تاکید کرد: سوخت مورد نیاز بالگردهای امدادی مستقر در منطقه نیز از طریق واحد سوخت‌گیری فرودگاه خرم‌آباد و نیز ارسال سوخت هوایی مظروف به‌طور پیوسته در جریان است.

بهرامی با اشاره به اینکه خوشبختانه سوخت گرمایشی مورد نیاز، پیش از وقوع حادثه به میزان کافی در فروشندگی‌های منطقه به‌ویژه شهرستان‌های دلفان، پلدختر و معمولان ذخیره‌سازی شده و ارسال آن همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پر کردن مخازن مجاری عرضه و استقرار نفتکش‌ها به صورت استندبای در منطقه پیش از وقوع سیلاب از دیگر اقدام‌هایی بود که خوشبختانه کارساز و سبب پیوسته شدن روند سوخت‌رسانی در این مناطق شد.

وی افزود: از پیش تمهیدات لازم در تاسیسات گاز مایع به‌کار گرفته شده است و هم اکنون توزیع گاز مایع با کامیون‌ها ادامه دارد و با همکاری شرکت بوتان تا پایان فروردین ماه سیلندر گاز مایع به صورت رایگان در اختیار هموطنان سیل‌زده قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با اشاره به رفع آب‌گرفتگی انبار نفت ماسور 30 ساعت پس از وقوع حادثه گفت: با تمهیدات به‌کار گرفته شده، سوخت موردنیاز مجاری عرضه در این مدت زمان از طریق انبار نفت بروجرد، استان مرکزی و انبار نفت نظامیه تامین شد.

کد خبر 288243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =