توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت میان مردم و نیروها و تجهیزات امدادی مناطق سیل‌زده اهواز خبر داد.

نعمت‌الله نجفی به خبرنگار شانا گفت: از ابتدای وقوع حادثه تاکنون به‌منظور تامین سوخت ادوات امدادی از جمله ادوات احداث سیل‌بندها، از محل ستاد بحران منطقه 480 هزار لیتر نفت‌گاز به شهرستان‌های هویزه، سوسنگرد، شوش، اهواز، حمیدیه و شوشتر ارسال شده است.

وی افزود: افزون بر این تاکنون 271 هزار لیتر نفت‌گاز به شهرستان‌های شوش، اهواز، شوشتر و دزفول و 190 هزار لیتر نفت سفید به مناطق مسجدسلیمان و ایذه ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز همچنین از ارسال 64 هزار لیتر سوخت هوایی GP4 به هوانیروز مسجدسلیمان و نزدیک به 84 هزار لیتر سوخت هوایی ATK به بالگردهای امداد و نجات منطقه خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تا پایان روز هجدهم نیز در مجموع 4 هزار و 943 تن گاز مایع نیز در منطقه توزیع شده است.

نجفی با تاکید بر ذخیره‌سازی مناسب سوخت در منطقه پیش از وقوع حادثه گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران تاکنون شرایط مدیریت شده و با احداث سیل‌بند از ورود آب به تاسیسات انبار نفت نظامیه اهواز جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آب به 10 کیلومتری شهر اهواز رسیده است و تمام تلاش همکاران ما در منطقه جلوگیری از ورود آب به تاسیسات از جمله انبارها و جایگاه‌های سوخت است، گفت: تاکنون دو جایگاه سیدعباس و الهایی به دلیل آبگرفتگی غیرفعال شده، اما دو جایگاه هدف گستر سوسنگرد و کوثران (18 کیلومتری شهر اهواز) که دچار آبگرفتگی شده بود، با احداث سیل‌بند فعال شده  است و عرضه سوخت در این دو جایگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به مسدود شدن محور اندیمشک - اهواز با چهار جایگاه تاکید کرد: با توجه به شروع بارش‌ها در مناطقی از جمله هویزه، حمیدیه و سوسنگرد از بهمن‌ماه پارسال، ذخیره‌سازی کافی سوخت در منطقه انجام شده است و تاکنون موفق شده‌ایم شرایط را کنترل کنیم و سوخت‌رسانی به‌موقع در منطقه انجام دهیم.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز مسئولیت راهبری و مدیریت توزیع فرآورده‌های نفتی در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، مرکز و غرب استان خوزستان را به‌عهده دارد.

جدول توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده اهواز از ابتدای وقوع حادثه تا پایان روز هجدهم فروردین 98

کد خبر 288306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =